BEZ DLAKE NA JEZIKU - SVE LAŽI BEAUTY INDUSTRIJE

Ležim tako jedno jutro i kao svaki pravi junkie o mobitelu i netu, listam neku od društvenih mreža. Nije bitno koja, bitno da se lista. Nije dugo trebalo da mi skoči sponzorirani članak nekog od portala koje pratim (al' kao nije sponzoriran) o novoj maskari. Nije bitan brand, nije bitan portal. Članak kao da su napisali pr majstori branda i poslali portalu, a ovi ga samo tako objavili - "hodajuća" reklama. Kaže, maskara za koju vam neće trebati uvijač za trepavice.

I tako ja gledam tu maskaru, taj članak i taj portal, odmah u sebi hejtam maskaru i sve živo i mislim o svojim trepavicama. Tu i tamo neka, ravne kao što neki vjeruju (još uvijek, khm) da je Zemlja ravna ploča. Dobro, ajde, ravno kao livada u Slavoniji. I još imaju silaznu putanju. I onda oni meni kažu neće ti trebati uvijač za trepavice. Pa ljudi moji, ja da stavi maskaru bez uvijača, visile bi mi crne trepavice s kapaka kao da sam zavjesu objesila. Pa ne bi ništa vidjela, morala bih kopče nabaviti, neke sitne. Vjerojatno s Alija, tamo ima svega.  

Razmišljam kako nas filuju s glupostima i kako nasjedamo. Prva ja. Svaka nova reklama ja sjedim s očima raširenim kao šišmiš po noći sigurna da mi baš taj proizvod treba.


Vodica, mlijeko (štogod) za skidanje šminke. Nasloniš i šminka se skine, sama, atome vidiš kak se razdvajaju. Bitno da ja kad dodem u pet ujutro iz grada i hejtam sebe što sam izašla, umorna kao zagoreni ćevap, ribam lice pola sata i kad napokon mislim da sam skinula šminku, prođem još jednom vaticom, ono se još skida. Uz to, cijeli je proces popraćen ogromnom krivnjom nametnutom od strane svih beauty gurua ikad jer znam da iritiram lice i stvaram si buduće bore.

Ali, nema veze, jer beauty industrija ima rješenja za vaše bore. Ako ih imate, onda vam samo treba krema protiv bora. Ona ima u sebi male lasere i male mačeve, pa kad ju namažete prije spavanja, cijelu noć reže i operira, stavlja botox i ujutro izgledate kao da ste se tek rodili.

Ili boje za kosu. Osobno nemam ništa protiv. Ali ne možeš mi reklamirati boju za kosu koja prekriva toliko svima neželjene sijede, a u reklami curica od 15 godina. Ili neki supermodel koji eto nema pametnijeg posla nego otići u trgovinu po boju za kosu da pokrije sijede koje nikad nije vidjela.


Jedan od meni najdražih reklamnih pokušaja je prodaja tekućeg pudera koji traje 24h.


Prvo, gdje ideš da ti treba puder 24h na licu? Drugo, nemoj nosit puder 24h na licu. Treće, puder koji traje 24 na licu, a ti bezbrižno zujiš. Ne. Postoji. Svi bi mi voljeli da postoji, zato oni ciljaju na to. To su sigurno razmišljali o nama "masnima" kad su smišljali te gluposti. Znaju oni da se nama puder cijedi kao cijeđeni sok od naranče, nisu oni ludi. Znaju oni što oni rade.

Još je jedan proizvod čije su mi reklame urnebesno smiješne i što je još gore, ponekad imaju vremenski rok kao i puder. Ruž za fckng usne. Koji traje. I ne preslikava se na zube baš nikad. I ti jedeš na svadbi i za svojim i za tuđim stolovima, isto tako i piješ, plešeš, pa se ljubiš sa zgodnim konobarom (možda dobiješ još torte, pa još jedeš), a ruž izgleda bolje nego kad si ga stavila. Sve što ću reći je to. Khm.


Šalu na stranu, šminka je super zabavna. Ja ju obožavam, volim osjećaj koji mi da, koji daje i drugima. Ali, kad ne treba, onda ne treba. Lijepe ste, volite se. :)

Koja je vama najjača reklama koju ste vidjeli, izaziva želju za fizičkim kontaktom?

Pišite mi, čitamo se brzo.


*prikazane slike nisu moje vlasništvo.

Objavi komentar

2 Primjedbe

  1. Ima takvih reklama milijun. I tocno vidis koje su na portalima oznacene kao PR. Neke su iskrene i napisu kako je a neke autorice.. blago receno- pretjerivanje. Zato sa odredenog portala ne citam članke odredene autorice.

    OdgovoriIzbriši
  2. O tim sindromima bi danima mogla nabrajati! Mene strašno iritira reklamiranje maskara na modelima s ekstra velikim 3D umjetnim trepavicama. 🙅‍♀️ Što se tiče članaka na mainstream ženskim portalima, velika većina upravo i je samo prekopirana verzija PR tekstova, tako da na njima odavno ne čitam nikakve ozbiljnije stvari, više novosti pratim.

    OdgovoriIzbriši